O technické podpoře

Komu je určena

Technická podpora HELPDESK je určena pro všechny zákazníky, kterým jsme instalovali prvky chytré domácnosti – od jednoduchých řešení, jako jsou chytré vypínače, až po komplexní systémy zahrnující stínicí techniku, osvětlení, řízení spotřeby energií a další prvky moderní domácnosti nebo budovy.

Naše služby jsou určeny:

Forma a rozsah podpory

Technickou podporu poskytujeme výhradně našim zákazníkům, tedy těm, u kterých jsme realizovali instalaci. Komunikace probíhá zpravidla e-mailem nebo telefonicky. V závislosti na povaze problému řešíme závady buď vzdáleně, nebo výjezdem na místo.

Podporu poskytujeme k veškerému zařízením, která jsme instalovali, s výjimkami, jež jsou vždy předem specifikovány ve smlouvě o technické podpoře.

Jak technická podpora funguje

V budoucnu plánujeme zpřístupnit i vlastní systém pro zakládání a sledování tiketu, který zatím používáme pouze interně.

Dostupnost technické podpory

Dostupnost naší podpory se odvíjí od sjednané úrovně technické podpory (SLA). Detailní přehled jednotlivých úrovní, jejich výhod a reakčních dob naleznete na stránce:

Úrovně technické podpory

Náš tým

Technickou podporu zajišťuje zkušený tým, který se podílel na instalaci zařízení:

Individuální přístup a profesionální řešení

Každému zákazníkovi přistupujeme individuálně, ať už se jedná o menší domácnost nebo rozsáhlý systém v instituci. Rychlost a rozsah řešení závady se vždy řídí smluvními podmínkami technické podpory (SLA). Naším cílem je co nejrychlejší a nejefektivnější řešení vzniklých problémů, aby vaše chytrá domácnost nebo firemní systém fungovaly bez výpadků.